viernes, 9 de octubre de 2015

O RECLUTAMENTO 2.0: VENTAXAS E INCOVENIENTES. FERRAMENTAS

INTRODUCIÓN

O reclutamento 2.0, SocialRecruiting  defínese  como  aquel no que os candidatos principalmente no procuran  sino que son procurados polas empresas mediante o acceso a diversas ferramentas interactivas disponibles en Internet como son as redes profesionais, twitter, foros, etc.
O reclutamento 2.0 escomeza desde a difusión dunha oferta de emprego ata a selección dun número de perfiles axeitados e competentes para cubrila.  É a maneira máis eficaz de atopar ao candidato ideal.
O reclutamento 2.0.  permite a interactuación e a socialización das persoas  candidatas  cos demais, como se comportan en grupo e, polo tanto, cómo o farán no teu equipo.
O reclutamento 2.0 revolucionou a selección de personal tradicional ou selección 1.0. Implica unha rede permanente e activa de relacións dentro e fora das empresas.



VENTAXAS  

Aforro de costes 


 Reclutar a través das novas tecnoloxías aforra costes. Algunos pasos administrativos convencionais característicos da selección 1.0 agora  realízanse a través de internet (lanzar a oferta, captar candidatos, xestionar os currículums vitae recibidos, etc.), polo tanto,é unha canle máis rápida e económica. En xeral, con menos recursos, chegas a un maior número de candidatos.



Maior coñecemento dos candidatos 


O reclutamento  2.0 permite coñecer máis aos candidatos pola maior  interacción con eles. Xa que a empresa para facilitar  esa interacción achegará  informacións da mesma, compartirá e comentará  temas de interese do sector



Captación das persoas candidatas pasivas 


 Entre as ventaxas do Social Recruiting  a maior facilidade  para a captación de persoas candidatas pasivas. Os candidatos pasivos son as persoas con talento adecuado para nosa empresa que non pensan en cambiar de entorno laboral. Estos candidatos pasivos comparten coñecementos en foros, nun blog, contar con perfiles nas redes sociais, etc.



INCONVENIENTES

Costes asociados á formación dos responsables de recursos humanos e do resto da organización en xeral.


Exposición social na rede.



FERRAMENTAS

 Consideracións xerais:

  •  As ferramentas  de reclutamento adaptareinas  ao perfil das persoas candidatas que procure a empresa.
  •  A dispoñibilidade das  ferramentas en formato webcomo móvil.O uso do móvil para procurar traballo, consultar ofertas, xestionar as candidaturas, etc. aumentou significativamente nos últimos tempos.

Algunhas ferramentas 2.0 son:


 As Redes Sociais:

 Facebook. Pode axudar a mostrar nosa organización, a interactuar con outros membros da comunidade desde o punto de vista do candidato e da empresa, a dar a coñecer nosos eventos, etc.
 Twitter. Facilítanos o debate con persoas do noso sector de manera áxil. O diálogo en tuits permítenos establecer vínculos con outras persoas de cualquera parte do mundo.
O blog, donde xeras e compartes contidos e te axuda a mostrar de maneira muy persoalizada as túas habilidades como persoa candidata e o teu coñecmiento e talento corporativos si eres a empresa.
 Linkedin, a red profesional por excelencia y quizais  á máis potente para atopar un emprego o reclutar utilizando a estratexia 2.0.És unha plataforma moi horizontal para facer networking e construir a marca persoal (a través de comentarios, recomendacións e artigos entre outros) ou empresarial.
 Xing o Google Plus son outras redes sociais explorables no reclutamento 2.0.


Apps para o reclutamiento 2.0

Apps específicas para o reclutamiento 2.0 donde ademais de mostrar as vacantes e xestionar o proceso de selección, podes facilitar información corporativa.



 Vídeo-currículums


Establecer vías para recibir vídeo-currículums. Mantemento dunha canle de youtube da organización.


 Plataformas específicas


Plataformas específicas de xestión de recursos humanos da empresa, que integren redes sociais, conexión con portais de emprego, etc.



Actualmente ,as redes sociais son as ferramentas ideais para a captación do talento.



Video de reclutamiento 2.0

No hay comentarios:

Publicar un comentario