O reclutamento 2.0, SocialRecruiting defínese
como aquel no que os candidatos
principalmente no procuran sino que son procurados
polas empresas mediante o acceso a diversas ferramentas interactivas disponibles
en Internet como son as redes profesionais, twitter, foros, etc.
O reclutamento 2.0
escomeza desde a difusión dunha oferta de emprego ata a selección dun
número de perfiles axeitados e competentes para cubrila. É a maneira máis eficaz de atopar ao
candidato ideal.
O reclutamento 2.0. permite a
interactuación e a socialización das persoas candidatas
cos demais, como se comportan en grupo e, polo tanto, cómo o farán no
teu equipo.
O reclutamento 2.0 revolucionou a selección de
personal tradicional ou selección 1.0. Implica unha rede permanente e activa de
relacións dentro e fora das empresas.
VENTAXAS
Aforro de costes
Reclutar a través das
novas tecnoloxías aforra costes. Algunos pasos administrativos convencionais
característicos da selección 1.0 agora
realízanse a través de internet (lanzar a oferta, captar candidatos,
xestionar os currículums vitae recibidos, etc.), polo tanto,é unha canle máis
rápida e económica. En xeral, con menos recursos, chegas a un maior número de
candidatos.
Maior coñecemento dos
candidatos
O
reclutamento 2.0 permite coñecer máis aos candidatos pola maior
interacción con eles. Xa que a empresa para facilitar esa interacción achegará informacións da mesma, compartirá e
comentará temas de interese do sector
Captación das persoas candidatas pasivas
Entre as ventaxas do Social Recruiting a maior facilidade para a captación de persoas candidatas pasivas. Os candidatos pasivos son
as persoas con talento adecuado para
nosa empresa que non pensan en cambiar de entorno laboral. Estos
candidatos pasivos comparten coñecementos en foros, nun blog, contar con
perfiles nas redes sociais, etc.
INCONVENIENTES
Costes asociados á formación dos responsables de recursos humanos e do resto da organización
en xeral.
Exposición
social na rede.
FERRAMENTAS
Consideracións xerais:
- As ferramentas de reclutamento adaptareinas ao perfil das persoas candidatas que procure a empresa.
- A dispoñibilidade das ferramentas en formato webcomo móvil.O uso do móvil para procurar traballo, consultar ofertas, xestionar as candidaturas, etc. aumentou significativamente nos últimos tempos.
Algunhas ferramentas 2.0 son:
As Redes Sociais:
Facebook. Pode axudar a mostrar nosa
organización, a interactuar con outros membros da comunidade desde o punto de
vista do candidato e da empresa, a dar a coñecer nosos eventos, etc.
Twitter. Facilítanos o debate con persoas do noso sector de manera áxil. O diálogo en tuits permítenos establecer vínculos con outras persoas de cualquera parte do mundo.
O blog, donde xeras e compartes contidos e te axuda a mostrar de maneira muy persoalizada as túas habilidades como persoa candidata e o teu coñecmiento e talento corporativos si eres a empresa.
Linkedin, a red profesional por excelencia y quizais á máis potente para atopar un emprego o reclutar utilizando a estratexia 2.0.És unha plataforma moi horizontal para facer networking e construir a marca persoal (a través de comentarios, recomendacións e artigos entre outros) ou empresarial.
Xing o Google Plus son outras redes sociais explorables no reclutamento 2.0.
Twitter. Facilítanos o debate con persoas do noso sector de manera áxil. O diálogo en tuits permítenos establecer vínculos con outras persoas de cualquera parte do mundo.
O blog, donde xeras e compartes contidos e te axuda a mostrar de maneira muy persoalizada as túas habilidades como persoa candidata e o teu coñecmiento e talento corporativos si eres a empresa.
Linkedin, a red profesional por excelencia y quizais á máis potente para atopar un emprego o reclutar utilizando a estratexia 2.0.És unha plataforma moi horizontal para facer networking e construir a marca persoal (a través de comentarios, recomendacións e artigos entre outros) ou empresarial.
Xing o Google Plus son outras redes sociais explorables no reclutamento 2.0.
Apps para o reclutamiento
2.0
Apps específicas para o reclutamiento 2.0 donde ademais de mostrar as vacantes e xestionar o proceso de selección, podes facilitar información corporativa.
Vídeo-currículums
Establecer
vías para recibir vídeo-currículums. Mantemento dunha canle de youtube da
organización.
Plataformas
específicas
Plataformas
específicas de xestión de recursos humanos da empresa, que integren redes sociais,
conexión con portais de emprego, etc.
Actualmente ,as
redes sociais son as ferramentas ideais para a captación do talento.
Video de reclutamiento 2.0
No hay comentarios:
Publicar un comentario